29 februari 2012

Fogan: Oogschaduwduo's


Hee lieve meiden,
Vandaag eindelijk weer een keer een review van Fogan! Ik weet dat het een poosje geleden is maar ik wou de producten nog een beetje beter testen en aangezien er om de oogschaduws werd gevraagd ga ik daar vandaag mee beginnen. Kijk snel verder.




Ik heb de oogschaduws in de kleuren 03 de bruin tinten en 12 de roze met groen/gele kleur. Er zit een fout in deze foto dus ik kan de foto helaas niet draaien, sorry hiervoor.



Eerst het neutrale duo in nummer 03. Toen ik hem binnenkreeg was de rechter oogschaduw gebroken dus helaas, sorry daarvoor. Voor de rest zitten deze 2 oogschaduws in een stevig rechthoekig doosje en vind ik de kleuren super goed bij elkaar uitgekozen. Beide kleuren zijn matt.





Al deze foto's zijn genomen in daglicht en zonder oogschaduw basis.  De oogschaduws hebben een goede pigmentatie en voelen fijn en zacht aan. Ook gebruik ik dit duotje heel makkelijk voor een everyday look; licht kleur over het ooglid donkere kleur in de crease klaar.



Het tweede duo is een duo met twee hele felle kleurtjes. Een neon roze kleur en een iets lichtere groen/gele kleur. Ik moet zeggen toen ik dit zag dat ik dacht; Daar gaan we. Ik verwachtte niet dat er enig pigment vanaf zou komen totdat ik ze swatchte...




Zo, wat zeg je me daar van? Super mooie oogschaduws, en goede pigmentatie. Ik heb deze twee oogschaduws nog niet in combinatie met elkaar gedragen maar wel los van elkaar en ik vind ze erg fijn werken.


Kortom: Hele fijne oogschaduws in een kleine verpakking die makkelijk mee te nemen zijn. Ze hebben een goede pigmentatie en zijn zacht van structuur. Ze hebben ze in heel veel verschillende kleuren en er is goed en makkelijk mee te werken.

Deze duo's kun je voor €0,99 bestellen op: www.fogan.nl

Liefs Rachel

3 opmerkingen:

  1. Ligt het aan mij? Of het licht? Ik vind de pigmentatie net wat minder...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm ik weet het niet? Voor 1 euro vind ik de pigmentatie zeer goed. Misschien komt het door de manier waarop de foto's zijn genomen? xx

      Verwijderen