17 mei 2012

Pupa Milano Diva Lashes Waterproof Mascara


Hee lieve meiden,
Daar is hij dan eindelijk hoor, de review over de pupa mascara. Her en der heb ik wel wat dingetjes gezegd over deze mascara, wat ik er van vond bijvoorbeeld maar het helemaal verklappen niet. In dit artikel ga ik jullie mooie foto's en mijn eigen mening over deze mascara laten zien. Als je benieuwd bent moet je zeker verder kijken.







De mascara komt in een set samen met een waterproof oog potlood: Een diva's kit. Want er is niets vervelender dan een mooie make up met uitgelopen mascara of oog potlood dat ergens halverwege je wangen stroomt door de regen, want ja; we leven nou eenmaal in Nederland en daar is het niet altijd even droog!






De flacon van de pupa mascara vind ik er persoonlijk simpel maar chique uitzien. Het straalt iets van klasse uit. Een mooie glanzende verpakking waar duidelijk op staat dat deze mascara waterproof is. De zwarte kleur heet 01 Carbon Black.



Dan de borstel, iets waar ik altijd erg benieuwd naar ben bij een mascara. Is hij gebogen, van silicone of gewoon de ouderwetse simpele brush? Deze borstel is gemaakt van soort plastic haartjes die een beetje wirwarrig in elkaar staan, er blijft genoeg mascara op het borsteltje zitten en ik vind het fijn werken. Af en toe vind ik wel een klontje maar dat vind ik geen probleem.

'Naakt oog'

Met 1 laagje mascara


En dit is het resultaat: krullende lange zwarte en volle wimpers. Helaas klontert de mascara wel, dit komt waarschijnlijk ook door mijn lange wimpers in combinatie met de borstel van deze mascara. Persoonlijk vind ik hier en daar een klontje in mijn mascara helemaal niet erg, ik hou wel van een flinke lik mascara. Als je van mascara houd dat er wat natuurlijker uitziet is deze mascara geen aanrader voor jou.


Met 2 laagjes mascara

Maar is deze mascara nou waterproof? Jazeker wel, ik heb er mee in een stortbui gefietst (toen was ik wel blij met regen, ik kon eindelijk de mascara testen) en het enige wat gebeurde is dat mijn wimpers een klein beetje aan elkaar plakten, maar dat was minimaal. Geen vlekken rondom mijn ogen, of zwarte klontjes op mijn gezicht: Alle mascara zat nog op mijn ogen.

De Diva's Kit in Waterproof kost €15,95 en is online te bestellen via: PUPAWINKEL.NL

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten