27 juni 2012

Personal Pictures #7


Hee lieve meiden,
Het is weer zover: eindelijk weer een personal pictures. In deze reeks artikelen laat ik een keer in de maand een aantal foto's zien van mijn persoonlijke leven. Foto's van beauty, eten en dingen die mij bezig houden. Deze keer niet zoveel maar toch een aantal leuke, veel plezier met kijken.



Heerlijk op vakantie kamperen in een tentje :)

Dat is toch heerlijk, zo wakker worden met uitzicht op een prachtig landschap?!

Nog een keertje mijn prachtige uitzicht

Heerlijk zonnetje

Mijn favoriete lakje na 4 dagen amper gechipt, een wonder!

Simpele stipjes nail art gemaakt.

Spelen met wat mooie groene en gele lente kleurtjes, dit is eruit gekomen!

Super blij met mijn nieuwe spiegeltje, helaas is hij nu alweer half kapot :(
Mijn nagellakjes opruimen, uitzoeken en anders opbergen: De doos werd te klein!

Ik ben helemaal verliefd op mijn ELF bronzer en blush duo, er komt nog een uitgebreide review van.

's avonds een filmpje kijken en dan opeens zie je dat de lucht roze is, zo mooi!

Prachtig uitzicht vanuit mijn raam, een half uur later begon het te stortregenen. Snappen jullie dat nou?

Liefs Rachel

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ooglook! Prachtig uitzicht inderdaad! Dat spiegeltje is erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe stel je in dat niet meteen het hele bericht op de site ik heb namelijk ook een blog alleen moet dat nog uitvinden
    Mijn blog ; http://mybeautynerd.blogspot.nl/

    Groetjes Chantal
    P.S Super leuke foto's en leuke blog !

    BeantwoordenVerwijderen