03 juni 2012

Review Miss Sport Lipstick


Hee lieve meiden,
In dit artikel heb ik een review voor jullie over een lipstick die ik afgelopen weekend voor een prikkie heb kunnen kopen. Het is een lipstick van het met Miss Sporty, zelf ben ik niet een groot fan van dit merk maar aangezien ik er een oogschaduw van heb en een nagellak die ik allebei fijn vind wou ik het een kans geven. Vandaag mijn mening over deze lipstick.






Allereerst de verpakking: laten we eerlijk zijn, afschuwelijk. Ik vind de donkerblauwe glitterhuls vrij cheap ogen en het lijkt alsof er stof en rommel op zit, maar dit zijn dus de glitter. Ik heb de lipstick in n011 lolita, een lichtroze kleur die op je lippen toch best fel kan zijn. Ik dacht in eerste instantie dat het en lipstick was met een creamy finisch (i love creamy lipsticks) maar het bleek een frosty finish te hebben, ik hou daar absoluut niet van. Laten we kijken hoe dat eruit ziet op mijn lippen.




Zoals je ziet doet deze lipstick niet heel veel voor mijn lippen. En als je naar de swacthes kijken (een paar foto's verder) ziet dat er ook niet denderend uit. Nu moet ik zeggen dat ik op een of andere manier deze kleur toch wel kan waarderen, lekker luchtig en naturel. Alleen jammer van de frosty finish.




De swatches zijn ook niet je-van-het maar toch te doen. En aangezien ik maar €1,00 voor deze lipstick heb betaald kon ik er ook niet veel van verwachten. Nee, geen lipstick voor mij dus, voor mensen die een frosty finish geweldig vinden: Een aanrader, anders niet kopen. Ik denk dat ik hem wel af en toe ga dragen maar hij behoord zeker niet tot mijn favoriete lipsticks.

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten